USA och tandblekningar



Hej sötnosar!

Jag och killen planerar att fara till USA så snart som den 25e maj och stanna där några veckor. Hans mormor har hus i Florida så vi tänkte fara dit medans de ändå är hemma i Sverige. Min första tanke var ju hur mycket smink och skönhetsprylar jag kommer kunna köpa. Ni vet, som alla youtubeguru's pratar om. Finns det någon affär man bara inte får missa? Ska vara där i 3,5 veckor så jag hinner nog svänga förbi alla affärer jag borde :)

Och sen vill jag bara snabbt slänga in att jag har/ska påbörja ett samarbeta med diverse tandblekningsföretag. Fast det hänger på er, finns det intresse för sådant här? Det var många som efterfrågade det på min förra skönhetsblogg och även mina kompisar och några nya läsare har frågat om detta. Jag själv skulle tycka att det var jättespännande!

Så.. vad tycker ni? :)

Kommentarer
Postat av: Sara*

kan du inte lotta ut tand bleknings medel??

2009-05-13 @ 17:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0