Mitt nya hår och jobberbjudande

Jag tänkte att ni kanske ville se hur mitt hår ser ut. Var hos en underbar frisör igår i Haparanda. Vi klickade direkt och hon fixade så jag numera slipper gå runt med mössa :)

Hittills ser det ut såhär.


Hon jämnade ut alla fläckar och konstiga färger genom att foliebleka slingor, sen la hon även i några ljusbruna slingor för att ta bort det vita mitt på huvudet. Jag är iallafall jättenöjd! Ska tillbaka om ca 1 månad och göra klart resten, samt att klippa det. Hon gillade mitt hår jättemycket, och frågade om jag ville vara hårmodell när hon är klar med håret. Jag fick dessutom allt färgande, tvättande och stylande för mindre än halva priset! Det kunde ju inte bli bättre!

Men det roligaste av allt.. Jag har fått jobb som jag inte om jag ska tacka ja till ännu. Hon ska nämligen öppna en frisör och makeupskola, och undrade om jag ville leda makeupkurserna 4 gånger i veckan! Gud vad kul.. Men vågar jag verkligen det?

Kommentarer
Postat av: Inthemake

Ohh det blev ju kanonfin & det är klart att du vågar ;) låter suuuperkul!

2009-05-12 @ 10:29:34
URL: http://inthemake.se
Postat av: Elin - Design&Makeup

Tveka inte, kör på det :D

2009-05-15 @ 17:57:01
URL: http://designandmakeup.se
Postat av: samantha

WOW vad snyggt! ;P läste du kommenterat lillys blogg, ett jätte bra tips för nyslingat hår m.m är serum som vårdar och gör håret glänsande jag använder Lanzas blåa serum, den vårdar gör håret glänsande dämpar friss och reparerar =D testa den! puss

2009-05-19 @ 11:44:29
URL: http://samanthalouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0