Flo rida

Är framme i Amerikat nu, ville bara säga det.

Har varit här i en dag och jag har redan hunnit köpa smink, och spanat in desto mer. Ändå har vi inte varit in på de butiker jag hade planerat att köpa smink på. Ojoj, det kommer bli en dyr resa det här. Nej men faktiskt, sminket och allt annat egentligen, är jättebilligt här.

Kanske kommer med några bilder på mina nyförvärv sedan om jag hinner och orkar. Hoppas ni har det bra!

Kom ihåg att ni kan fortsätta delta i tävlingen några inlägg under. Ju fler kommentarer ni skickar, desto större chans. Kommer nämligen bara slumpa en siffra :)

Kommentarer
Postat av: Inthemake

Gah va jag e avis...vill me va i USA nuuuu!!

2009-05-28 @ 12:56:31
URL: http://inthemake.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0