Dagens naglar

Nu för tiden ändrar jag utseende på mina naglar nästan varje dag.
Idag såg dom ut såhär. Dock målades dem igår och jag har inte topplackat, vilket har gjort att det är lite avskavt på vissa ställen. Det blir lätt så när man har en motstridig pojkvän, en galen lillasyster och en olydig "liten" vovve. Hehe.


Vinkeln får mina fingrar och naglar att se ut som korvar. Nåja, här är de iallafall. Samtliga färger är från Lovie.

Nu ska jag in i duschen och sen ska jag måla något nytt. Hade jag inte haft så fula fötter så hade jag visat vad Patte har målat på mina naglar där :)

Edit: Nähä. Ingen dusch. Varmvattenberedaren har gått paj. Yey! Nåja, naglarna kan ju fixas ändå :)

Kommentarer
Postat av: Erika Drake af Hagelsrum

DAGENS? Hur ofta byter du? hehe :)

2009-05-22 @ 20:24:29
URL: http://justoneystadrake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0