Hemma!

Nu är jag hemma och jag hade sett fram emot att visa massa sminkningar, recensioner och så vidare på allt jag köpt.. Men nej.. Jag har sovit extremt länge (jetlagen) och haft fullt upp hela dagen, och det fortsätter på samma sätt ikväll. Ska sova borta inatt, och imorgon börjar jag jobba. Puh! Men.. förhoppningsvis hinner jag packa upp väskan någon gång i veckan och då ska ni få massa inlägg. Ska även skriva vem som vann tävlingen på tandblekningen, förlåt att det dröjt lite.

Och nej, det är inte skönt att vara hemma igen. haha.


Föresten, fick ett mail skickat till mig med en länk till en tjej som använder mina bilder på hennes
blogg. Blandannat den ovan. Det gör verkligen ingenting om ni lånar mina bilder, bara ni frågar
innan. Jag blir ju bara smickrad om folk tycker att det jag gör är så pass bra att dom vill använda bilderna själv:P

Kommentarer
Postat av: linnea

har just nu en tävling i min blogg du har chansen att vinna ett par strumpbyxor ifrån evasunderkläder, var med och tävla :) alla kan tävla med eller utan blogg



http://linneadofs.blogg.se/2009/june/tavling-vinn-strumpbyxor-ifran-evasunderklad.html

2009-06-17 @ 21:02:31
URL: http://linneadofs.blogg.se/
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

kul att du gillar bloggen =)

jag brukar faktiskt färga ögonbrynen, det ser mest naturligt ut. men mamma är tio ggr bättre än mig på det så det blir först i augusti. men har en penna som är ljus som det går att lätt fylla med. men är ganska lat :P

2009-06-19 @ 10:09:36
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0