Ut med de gamla och in med de nya!

Idag tog jag äntligen tag i min sminkbyrå. Jag har vänt och vridit, provat, luktat, övervägt och slängt.. Ja en hel ICA-kasse faktiskt. Man måste ju passa på när man väl har motivationen, annars blir det lätt att man (iaf jag) tänker att jag depotar de trasiga skuggorna.. sen och att favoritmascaran fungerar bra ännu, ja, bara man blöter med lite vatten. Skuggorna som aldrig har blivit använda kommer förmodligen aldrig bli det heller. Osv.

Allt läppgunk för sig, alla primers för sig, alla mascaror/kajaler/etc för sig. Nu är det organiserat och bra! När jag ändå höll på gick jag lös på nagellacken och snörde iväg en hel drös såna också.

Puh, äntligen. Nu är det bara att vänta på lönen så jag kan mina nya tomrum :)



Ska passa på att tvätta och rensa bland borstarna nu också. Kanske kommer med någon look sen om jag orkar och hinner. Hoppas ni har en trevlig kväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0