Smycken?

I veckan både jobbar jag och är barnvakt samtidigt. Hur som helst, ungen ska snart snöras ner i sängen och då kommer jag ha all tid i världen till bloggen. Patte for nyss och tatuerade någon och det kommer nog ta några timmar.

Fick en förfrågan av en läsare (eller ja, kompis:) om att lägga upp bilder på mina smycken och skriva lite om dom.

Eftersom att jag samlar på smycken så finns det inte en chans i hela världen att jag kommer lägga upp alla, men ni kan få se en del av det iallafall! Jag, som smyckesfantast (och ändå använder jag knappt några?!) älskar att titta på andras smycken så jag tänkte att det kan vara kul för er alla att se. Bra va?

Hörs snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0