Recension: ICING (Shimmering eyes)



En ny favorit som jag köpte i Florida för 3,50$ ~ 24,50 kr (för 2 st, den andra är en glitterskugga, visar sen). Burken innehåller så mycket som 3,6 g (eller 0,13 oz.) ögonskugga, vilket är väldigt mycket tycker jag.



Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva konsistensen. Den är både pulvrig och grötig på samma gång, men samtidigt så lätt att jobba med och blenda. Väldigt metallisk och skimrande, och väldigt väldigt grön, som kanske inte framkommer på bilderna.

Jag ångrar att jag inte köpte flera av de här. Det fanns otroligt många roliga färger. Produkterna är inte testade på djur heller. Hemsidan hittar ni hära.

(Jag visste inte om jag skulle placera det här inlägget i Nytt, Recension, Swatches, Ögonmakeup eller Tips. Men jag antar att den passar in på alla)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0