Live från kvarnvägen:



Såhär ser jag ut just nu. Min lillasyster ville att jag skulle sminka henne och fixa hennes hår. Sagt och gjort.. Rosa skuggor på, glitter i ansiktet, lockat hår.. Sen sprutade Patte på lite röd hårfärg på henne, men var givetvis tvungen att testa på mig först. Det tyckte inte Ida var nog utan tryckte ut en tub med röd hårfärg i mitt hår och masserade in. Hämnden var ljuv.. det fanns ju trots allt en tub med blå färg också. Hon gick dock i bastun direkt så inga bilder på det.

och när vi ändå pratar hår kan jag ju meddela att jag äntligen ska fixa klart mitt hår.. Fast först ett kvällsdopp med tjejerna.. Hoppas ingen hinner se mig innan jag hoppar i vattnet och får skölja ur den röda färgen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0