Vad tycker ni?

Jag är nog en av de största partymänniskorna i världen skulle jag tro. Jag orkar inte gå in närmare på det, men om man tar en titt i min bilddagbok, så säger det nog det mesta.

Imorgon pratas det dock om fest, för ja, här uppe i sameland så är det lördagar som gäller. Lockigt hår ska jag ha, men frågan är om jag ska ha überlockigt, eller om jag bara ska ha det lite smålockigt?!

Fast.. nu när jag tänker efter så är mitt största problem att jag ens sitter och tänker på detta en hel dag innan. Jag brukar ju inte hoppa i duschen förens kring 6-7 kvällen det gäller, och sen börja välja kläder, hår och smink. Haha nåja, vad tycker ni?


Jättelockigt? (Ja jag är den korta tjejen på 154 cm.)

eller..

.. lite vågigt bara? Det här var dock innan hemgång så det mesta hade lagt sig. men ni förstår poängen :)

Föresten så lär det sluta med att jag agerar MUA åt mina vänner. Kan lägga in bilder då om ni vill :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tror du skulle passa i några urdragna korkskuvar om du förstår vad jag menar? :) Jättejättefin sminkblogg tjejen!

2009-01-31 @ 13:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0