Nailpolish


Från vänster; Nr 33, 31, 21, 107, 29, 101, 40, 45

Jag har under de senaste veckorna börjat köpa nagellack, eftersom att mina naglar äntligen håller sig långa, och inte går av så fort dom växt utanför fingertopparna. Depend är då ett jäkligt bra billigt märke, för dem som inte är så jättebrydd och petig, men ändå tycker om att ha snygga naglar. Vem gör inte det föresten? :)

Jag har fler färger av det här märket, men dom har min lillasyster stulit, vilket innebär att jag aldrig mer kommer få se dem :)
Har även några godingar från andra märken, kan visa sen.

Ska jag vara ärlig är jag ganska tråkig. Använder alltid den vita och genomskinliga till fransk manikyr. Och möjligtvis på fest använder jag den mörklila (107, färgerna blir felaktiga på bilden) eller den röda (40).

Vem sa föresten att nagellack ska förvaras i kylskåp? Mina står i fönstret där det drar kallt, och jag tycker det är omöjligt att måla naglarna sen, så hårtorken åker alltid fram och då funkar det skitbra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0