Heat

Idag var jag på stan och shoppade lite, kom hem med några skuggor från olika märken - MaxFactor, Viva La Diva, Collistar och så vidare. Köpte även hem ett mineralpuder från IsaDora. Ska jag vara ärlig har jag aldrig provat mineralpuder, men kassörskan rekomenderade detta märke eftersom att andra mineralpuder som I.D t.ex. inte är 100% mineraler, men att tydligen IsaDora är det, så jag ger det ett försök :)

Nå, 2 av skuggorna jag kom hem med var de här;

Viva la Diva - 391 Red
Max Faxtor - 121 Heat

Skuggan från VlD kostade 50 riksdaler, och MF's kostade 85 styckna. Underbart!



Från vänster:
Viva la diva Red utan bas
Viva la diva Red med bas
Maxfactor Heat utan bas
Maxfactor Heat med bas

(klicka)

 .. och med ett annat ljus.

Får se om jag sminkar till något ikväll när jag kommer hem. Nu ska jag nämligen ut på vägarna och övningsköra med mami. Cheeeses.

Kommentarer
Postat av: Carruuw

Skit najs blogg!

2009-01-27 @ 21:39:34
URL: http://menjagvetinte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0