Collistar

Ett av mina favoritmärken när det kommer till ögonskuggor är Collistar. Jag älskar deras dubbeleffekter och skimmer, och att de håller så länge. Hittills har jag samlat på mig 5 st, och här är 2 av mina favoriter:


Från vänster: Bronzo och Nero Dorato

Min bronzoskugga fick jag för kanske 2-3 år sedan och har används flitigt sedan dess. Det syns dock inte då skuggan är otroligt dryg! Däremot lyckades mitt klantarsle till kompis tappa den i golvet så att den liksom gick av på mitten. Man kunde lyfta bort ett "lager". När vi sedan stod och skrattade åt detta så tappade hon den igen så den sprack lite överallt istället :)


ungefär sådär ja.


Bronzo utan och med bas. Tyvärr syns inte det fina glittret här.


Nero Dorato utan och med bas. Här kan man iaf ana glittret/skimret.

Skuggorna går att appliceras antingen torra eller våta, och jag föredrar det sistnämnda till fest, då det blir lite metallic över det hela :)


Från vänster: Bronzo torr, utan bas. Bronzo  våt, utan bas.

Tror priset per skugga ligger på ca 100 kr. Otroligt billigt för så mycket produkt och kvalitet.

Ni får ursäkta om det här blev lite grötigt nu. Och ni får ursäkta alla rivmärken på mina händer. Jag har köpt en puppy :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0