Blame it on me

Okej, jag har en lillasyster som är 3 år, blond och söt är hon. Nu har hon dock börjat ta efter storasyster lite för mycket. Hon vill färga håret svart, för "frida har ju det", hon vill göra hål i läppen och öronen "för frida har ju det" (tur fan att hon inte känner till de andra piercingarna, haha) och nu har hon börjat sminka sig hela tiden. Hon var förr alltid in i mitt rum och rensade min byrå som är full med smink, men jag lessnade och köpte henne en sminkväska som jag fyllde med olika produkter, i julklapp. Ja alltså, smink som är lämpligt åt en 3åring. Nagellack, rosa skuggor, glitter, hårmascara, läppglans etc.

Här är skönheten, när jag hade sminket henne med mitt smink.

HOW CUTE?!

Kommentarer
Postat av: inthemake

awww sicken sötnos ;)

2009-01-29 @ 11:01:29
URL: http://inthemake.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0