Love love de toi



Under sommaren är det här en av mina absoluta kroppslotions-favoriter.
Samma sak gäller parfymen från samma märke - Morgan.

Den doftar underbart, den skimrar fint, lukten håller länge och den känns lagomt flickig och lyxig.
Mamma använde den en dag på armarna, och på natten hade hon vaknat av att hon luktade så himla gott på armarna! :) Tyvärr finns den inte att köpa i min kommun, och åtminstone parfymen är slut här hemma - Så det måste införskaffas nästa gång jag tar mig här i från :) Parfymen finns i olika dofter.

 Pris för lotionen (100 ml): ~ 200-350kr.
Pris för EdT (35 ml): ~ 350-500kr.
(Priser hittade på internet)

Finns att köpa nästan överallt. På Kicks och Åhlens blandannat.

Betyg - 5/5


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0