Snow white

Nu är det påsktider och alla verkar ska dricka till på söndag, med start idag. Ja, utom jag då. Istället har jag lovat att fara till en fest och sminka några tjejer ikväll och på fredag. En av dem ville ha blått och rött och jag kom direkt att tänka på snövit. Jag googlade fram en bild och började genast sminka mig själv för att se hur man kan tänkas sminka någon annan med så pass "starka" färger.

Jag var snövit fram tills att jag fick upp en annan bild och insåg att hon faktiskt har en gul kjol också. Attans.


Mer spindelmannen än snövit..

Men det gav mig iallafall nog många glödlampor ovanför huvudet för att komma på att jag ska börja med tema-sminkningar här i bloggen. Jag sminkar ju mig nästan varje dag i olika färger, former och stilar för att sen bara gå och tvätta bort det. Det blir ju roligare om jag lägger upp det här också så ni får se! Eller vad tycker ni? :)

Det första temat kommer alltså vara disneyprinsessor (.. eller superhjältar? hmm) och jag sätter igång till veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0