Goldeneye



Än en gång rotade jag igenom sminklådan och hittade en guldig skugga jag inte provat tidigare. Med en väldigt liten, stel och fuktad borste packade jag på guldskuggan över hela rörliga delen av ögonlocket och även i inre vrån och under ögat. Jag lät den torka lite för att sen börja blenda ihop den med en mellanbrun och en mörkbrun skugga som jag satt i det yttre V'et och inåt mot ögonvrån. Svart gelliner på övre locket och brun eyelinerpenna på nedre franskanten. Testade även en ny mascara som jag inte är så förtjust i på mig själv, men som blir jättefin på många andra jag sminkat. Kan göra en recension om den senare om instresse finns.

Jag gillar guldiga toner på mina lock då jag även har gul/guld i mina gröna ögon. Den här looken kommer jag helt klart köra på i sommar. Givetvis fångar ju inte kameran färgerna så bra, men den är mycket mörkare, intensivare och mer skimmrig i verkligheten. En riktig partylook!

Min favoritprimer UDPPär slut sedan länge och jag vet inte hur jag ska få tag på den igen. Har ni några tips på andra bra primers, till ett vettigt pris, så släng iväg en kommentar.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Vilken fin blogg.

Det blev väldigt snyggt med guldet på ögonlocken till det guldiga i dina ögon! Guld passar mig också men jag undrar om du har nå tips på någon annan färg som skulle göra sig snygg? Mina ögon är brungröna med en blågrå kant typ. De skiftar lite och jag tycker det är svårt att hitta en färg som harmoniserar med mina ögonfärger...

2009-04-15 @ 12:51:42
URL: http://jeanettesvard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0