Nya Lovie-lack

Jag trotsade pollenallergin och snörde ihop två sminkguider till er. Bild för bild. Tyvärr blev inte bilderna lika bra som jag hade hoppats på. All jäkla pollen i kombination med synundersökning och massa smink har gjort mina ögon stora om bollar och röda som tomater. Jag ska försöka kompensera det med något annat smaskigt inlägg tänkte jag. Är det något speciellt ni vill läsa om här? Er önskan är ju faktiskt min lag :)

Hur som helst så har jag köpt 3 nya Lovie lack för några dagar sedan. Fick en fråga i mailen angående hur länge lacken håller, men ska jag vara ärlig så har jag inte haft samma motiv/färg längre än 1-2 dagar så jag kan tyvärr inte svara på det. Jag testmålade killens tånaglar när jag provade blanda ihop en egen färg och färgen sitter som berget ännu, efter 1 vecka. Men som känt så slits ju färgen på fingrarna snabbare än på tårna. 



39 kr / st. Eller - tag 3 betala för 2

Mörklila, chockrosa och svart.
Den chockrosa har jag blandat ihop med ett vitt lack, så det har blivit en underbar hallonrosa färg nu.

Kommentarer
Postat av: Inthemake

Ohh helt klart mina färger ;) kanonpris!

2009-05-22 @ 15:37:42
URL: http://inthemake.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0