Nya kärlekar från Lovie!

Åh, jag nämnde ju de superbilliga ArtNail-lacken från Lovie tidigare. Här om dagen införskaffade jag mig 3 "vanliga" lack också. De är HELT underbara. Täcker bra, sitter som berget, flyter ut perfekt och lämnar inga penseldrag. Påtal om penseln så är dessa kanon!


39 kr / st. Tag 3 betala för 2, alltså 78 kr för alla tre!


Ena lacket (och lillasysters armband som jag inte får ta av mig:) Den här färgen är föresten skrämmande lik en från OPI.
och en från China Glaze, som jag tyvärr inte hittar. Nu ser jag föresten att även flaskorna är väldigt lika både China Glaze och OPI :)


Ett av de rosa och några slarviga zebraränder med den svarta smala borsten.

Kommentarer
Postat av: Inthemake

Ohh va kuul...jag har ett rouge som jag köpte i Grekland från Lovie...älskar det....

2009-04-27 @ 13:32:33
URL: http://inthemake.se
Postat av: Em

Snö? haha, galet..

2009-05-14 @ 12:21:03
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0