Lovie Art Nail

Här i Kalix har vi en lågprisbutik där man alltid brukar hitta fynd. Dem har allt ifrån mat och inredning till smink och hårfärg, för väldigt humana priser. Tidigare har jag kollat igenom deras kosmetika och inte brytt sig så mycket, då det verkat ha varit väldigt dåligt smink.

Men nu, tadaa.. Jag var där med killen här om dagen och såg att de hade fått ett nytt ställ med smink och nagellack från Cami AB. Jag sprang direkt dit och började peta och prova. Shit, jag blev helt fast!


(Ursäkta kvaliten)

Jag kom hem med 3 st Art Nail-lack i svart, vitt och ett med silverglitter. De kostar 39 kr st (8 ml) + att man får den billigaste på köpet om man köper 3 st.

Sen åkte jag tillbaka och köpte mig några duo-ögonskuggor i massa coola färger. De kostade bara 49 kr st och är grymt pigmenterade!

Är det inte underbart när man gör såna här fynd? :)

Direktlänk till Camis kosmetika



Kommentarer
Postat av: Caroline Elisabeth på Beautylicious

Nu blir jag lite avis på dig, skrev ju om liknande i bloggen för ett tagsedan hehe :D Hoppas på att få se massa fina dekorationer nu då ;)



Sv. Jasså? Hmm.. då blev det genast intressant haha :D Ska se om man kan beställa hem ett par lack då :D

2009-04-03 @ 23:40:38
URL: http://carolinemakeupandbeauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0