Tips: Aloe lips

En av mina största laster (eller beroenden) är läppklet. Ja, det är helt sjukt hur mycket och ofta jag går och kletar på saker på läpparna. Gör jag inte det, så blir jag jättestressad och kan inte koncentrera mig på något annat förens jag har hittat något att smörja på läpparna. Det är tragiskt men sant :)

Det började när jag var kanske 10 år och hittade en idomintub hos en vän. Jag bad genast mamma köpa en egen åt mig och har sen dess missbrukat det. Idomin är ju ingenting man vill ha på sig bland folk, så jag blev överlycklig när det kom ut i "läppglans"-form. Tyvärr uppfyllde det inte mina krav och jag var tvungen att hitta något annat att ha på läpparna när jag inte bara var hemma. Försvarets läppklet har varit en favorit, även Nuevas cerat.



NU mina vänner, har jag dock hittat någonting som toppar alla cerat (inkl. idomin!!) i världen! - Aloe lips with jojoba - Från forever.



Aloe Lips innehåller jojoba och bivax som gör torra och nariga läppar återfuktade på djupet. Produkten innehåller heller inget vatten som på sikt torkar ut huden. Aloe lips lämnar ett fint glans på läppen, och man behöver inte smörja in ofta, så läpparna verkligen känns återfuktade länge.

 41 kr för 4,5 g.

Jag fick Aloe Lips av min pojkvän som fått tag i det av någon kompis mamma som sålde. Jag vet inte om det går att beställa på internet, men kolla deras hemsida - www.foreverliving.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0