Kim Saigh - inspirerad look



Jag fortsätter på LA Ink - temat och kör en "parodi" på Kim Saigh's make! I programen har hon nästan bara vitt och brunt på locken, oftast lite mer än vad jag såg på bilderna nu. Men tjaa, det är ju bara en inspirerad look.


Det är verkligen skitfrustrerande att inte ha en bra kamera när man ska ta såna här bilder, eller ja, alla bilder överhuvudtaget. Ögongloberna (lite nedanför) är iallafall grymt markerade, vilket inte syns på bilderna. Locket är VITT och den bruna är MÖRKbrunt, och fade'ar uppåt och blir ljusare (och lite lila). På den större bilden drog jag på lite skimmer för att se hur det skulle funka till fest. Fint tycker jag! :)

Jag smygtittade lite på youtube och på den här bilden också.

Nåja, tjock eyeliner, neutrala färger, mindre fokus på nedre franskanten och markerade bryn.

Kommentarer
Postat av: Inthemake

Ahh hon är ju såå söt!!

2009-03-30 @ 09:14:29
URL: http://inthemake.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0