IsaDora's Anti-redness puder

Oh darn, jag är så dålig! Ni tror inte jag somnade eller? Jaja, jag var ju iallafall utvilad klockan 5 imorse när pappa väckte mig och bad mig passa lillasyster och valpen. Vilket jag fortfarande gör, men nu är båda helt slut efter dagens aktiviteter så dom håller sig där dom är ;) Fast tröttast är nog ändå jag =)

Nåja, jag tänkte bara säga snabbt vad jag tyckte om mitt några veckor gamla IsaDora-puder.



Som jag skrev så var jag ju orolig för att färgen inte skulle matcha min hudton, men här och häpna - den anpassar sig verkligen! Naturligast blir resultatet om endast pudret används, och inte flytande foundation OCH pudret, som jag gjorde första veckan :) Sen tar jag tillbaka det där om applikatorn som följde med, den fungerar mycket bättre än vad en puderborste gör, iallafall om man vill ha ett mer täckande resultat - För täcker, det gör den verkligen.

Jag är jättenöjd och har äntligen hittat mig en budgetfavorit :)

Pris: 120 kr för 10 g.

Betyg: 4,5 av 5 möjliga.



Kommentarer
Postat av: Caroline Elisabeth på Beautylicious

Sv. Då ska vi försöka komma upp med en sådan i dagarna hehe :)



Vad kul när man hittar produkter man tycker om, min mamma har detta och hon är lika nöjd som du!

2009-03-25 @ 19:45:19
URL: http://carolinemakeupandbeauty.blogg.se/
Postat av: måste ha svar !!

hej !

det är så att jag rodnar ofta när jag tillewempel pratar inför folk -.-

igentligen är jag inte blyg, utan bara att jag blir det just för att jag rodnar. hjälper pudret mot det?

tack så heeeemskt mycket för svar !

kram :)

2009-09-17 @ 17:04:37
Postat av: MakeUpWhore

jag rodnar själv ganska mycket och hoppades att pudret skulle hjälpa mot det. men njaa, jooo nog hjälper det väl till viss del, beroende på hur mycket puder du har och hur mycket du rodnar. Men det är nog bara för att pudret täcker bra överhuvudtaget =)

2009-09-26 @ 17:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0