Nytt från NYX

Nu tänkte jag mjukstarta lite igen med att visa några nya godingar från NYX som jag köpte när jag var i USA. Sparade kvittona för att komma ihåg hur mycket allt kostade, men jag har givetvis tappat bort dom. Jag hittade NYX på någon drugstore och det var väldigt (!) utplockat, så jag fick nöja mig med det här :(



Den gråa trion heter 01 white/gray/black och den tropiska heter 38 Perpetual. På hemsidan står de att dom kostar 8 dollar styck, vilket inte jag betalade. Tror snarare att det var ca 4.50$ jag betalade/styck. Klicka här för att se andra färgkombinationer.

En matt brun ögonskugga - 06 Dark Brown. Den kostade 2,30$ tror jag och inte 5$ som det gör om man beställer. Kommer använda den här till att konturera mitt ansikte. Klicka här för att se de andra färgerna.

Sist NYX Jumbopencil i färgen 601 Black Bean.

Recensioner och swatches kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0