Dåligt med uppdateringar..


(Skulle verkligen behöva färga mina fransar ser jag)

Måste bara nämna en grej.. Det var ett företag (om ens det?) som kontaktade mig via mailen här i dagarna och frågade om jag ville starta ett samarbete med dom.. Visst tänkte jag, och läste vidare.. Deras krav är att jag ska uppdatera oftare?!

När jag har tid att uppdatera bloggen, så uppdaterar jag.. Har jag ingenting att uppdatera om, så uppdaterar jag inte. Jag bloggar för min egen skull (klyschigt men sant), och för att jag tycker att det är roligt. Ingenting annat.

Så.. En anledning till att jag inte har något att uppdatera om är för att jag jobbar istortsett heeela tiden. Idag är min första lediga dag på länge, och hela dagen har gått åt till att återhämta sig.

När jag jobbar ser jag ut som på bilden ovan - Med endast ögonbryn, mascara och någon eyeliner i matchande skugga till tröjfärgen, haha. Nördigt :)

Nu vet ni det. Endast 14 arb. dagar kvar nu och sen styr kosen mot Amsterdam. Can't wait.

Kommentarer
Postat av: Millah

Den här bloggen har jag missat att du har, skit fin :)

2009-07-22 @ 10:36:33
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0