Pink panter



Lillasyster - Frida titta, jag har målat naglarna rosa precis som du
Jag - Ja vad fint, men ser du inte att jag har vita prickar också?
Lillasyster - Åh nej, pappa måste köpa vit färg till mig
Jag - hehe, tycker du att det är fint?
Lillasyster - Ja, det ser ut som svampar.. och jag tycker ju om svampar!

Som jag skrev tidigare är jag ingen nagellackstjej. Men jag har ändå låtit naglarna växa ut och haft någon form av klor, som pappa säger :) Men nu när vi hämtat hundvalpen så har nagel efter nagel gått av, så jag kapade av alla, och målade över dem, och insåg att det hade varit finare med långa naglar och nagellack istället. Nåja, det är bara vänta till de växer ut igen :) Kanske myrraholjan hjälper?!

Föresten, är det bara jag som lider av att tum- pekfinger och långfingernageln växer med rund form, medan ringfinger- och lillfingernageln växer rakt!? Jisses vilket I-landsproblem.

Kommentarer
Postat av: Engman

tack för ditt svar, lättare att fråga andra än att punga ut pengar varje gång för att prova :D

2009-02-02 @ 21:22:57
URL: http://designandmakeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0