Finally!

Yesyesyes, nu funkar det äntligen!

Here we go:

Utan_namn
by MakeUpWhore

Shit vad skumt att se sig själv sådär. Huvva.

Nå.. till ännu en jobbig sak! Jag installerade camen bara för det här, och tidigare har den alltid fungerat felfritt och varit väldigt rättvis med färger och så vidare. Men idag var allt som skulle vara svart- blått istället! Dvs. mitt hår, mitt linne och ja, nästan allt i bakgrunden var helt ljusblått, och det gick inte att ändra. Provade istället sätta på svartvitt och tyckte det fungerade bra, tills jag kollade på filmen och insåg att mitt hår ser ljust (!) ut! Haha, jag har ju kolsvart hår! Blev livrädd och började kolla på håret och trodde att någon blandat i klorin i schampot. Ja ojoj..

Jag hoppas att jag inte är allt för dålig på att förklara, och att guiden var till någon hjälp. Ibörjan kan det vara lite jobbigt för fingrarna, men det gäller att få in rätt "flow" :)

Sen om man vill måla brynen före för att markera och sånt, så är det ju bara att göra det.

Och en grej till.. vars fasen försvann ljudet egentligen? Jag hade en låt i bakgrunden, aja.

Kommentarer
Postat av: inthemake

SUPER, det ska testas!!! Tack ;)

2009-02-16 @ 10:59:18
URL: http://inthemake.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0