Beige Charmeuse

Ytterligare ett läppstift från Oriflame, den här gången i Beige Charmeuse. Jag vet inte riktigt vad jag tycker om den här färgen, då den blir lite orange på mina läppar. Jag hade hoppats att den skulle vara mer brun/beige. Resultatet blir dock bättre med lite beige läppenna eller ett täckstift under.


Här har jag bara läppstiften på underläppen, för att visa hur lik den är min vanliga läppfärg.


såhär ser den ut efter en lätt pussmun mot ett papper. Den ser inte lika kladdig ut då.


..och med ett läppglans på!
Läppglanset är föresten MaxFactor's silkygloss i 365. Silver frost. Ett brun/lila/plommon glans med väldigt mycket silverkorn i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0