Recension: Garnier skin naturals



Som ni kanske vet så älskar jag billiga hudvårdsprodukter och jag drar mig inte för att köpa nya som jag kan prova och recensera :) Den här gången är det dags för garniers sminkborttaningsmjölk och ansiktskräm.

  • Garnier skin naturals - Refreshing cleansing milk är en rengöingsmjölk som lätt ska ta bort makeup utan vatten. Massera in mjölken med fingrarna och torka bort med bomull. Mjölken innehåller rengörande microoljor och fruktextrakt som avlägsnar orenheter och makeup, den luktar dessutom superfräsht och håller verkligen måttet. . Jag använder den här produkten när jag sover hos min pojkvän eller någon annanstans och inte riktigt orkar dra med mig allt jag behöver för att ta bort sminket annars. Ansiktet känns åtminstone rent och fräsht, fast om det verkligen är det vet jag inte. Riktigt bra rengöingsmjölk iallafall som är anpassat till normal eller blandhy. Tippar på att du betalar ca 50-60 kr för 200 ml. 4 av 5 i betyg
  • Garnier fresh 24 hour daily moisturiser är en salva (i burk! blä) som ska tillföra fukt till huden som håller i 24 timmar. Jag har inte hunnit använda den här krämen mer än kanske en vecka, men hittills tycker jag varken bra eller dåligt om den. Det är absolut ingen mirakelkräm men den är helt klart värd sina 54 kr. Den går snabbt in i huden, som känns OK återfuktad efteråt. Största nackdelen är just att den är i burk, mer ohygieniskt än så blir det inte. Sen tar ju alla dessa 50 ml's burkar slut jättesnabbt. Jag tror bestämt att den här dagkrämen får åka med mig till killen, och stanna där :) 3 av 5 i betyg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0