Om pojkvännen får välja..

.. så ser mina naglar ut såhär.



Igår blev han less på mina rosa- och svartfärgade zebranaglar så han drog med en hel drös nagellack, nagellacksremover, pads och liknande och tog ut mig på bron i solen och började pilla med färgerna. Några svordomar senare (från hans sida) och många djupa suckar från min, så sa jag att han faktiskt får nöja sig med att måla mina 2 tumnaglar med det här motivet. Resten målade han som tärningar. Ganska fränt tycker jag :) Fast nu är det väl mer han som gillar 50-talsstil, pinuppor och liknande. Om det inte syns föresten så är underlacket rosa (nr 101) och kommer från depend, de vita och svarta är mina ArtNail från Lovie.


Jag tycker det blev fränt när han ritade jungru maria som pinuppa!


Igår var vi föresten och spelade spel med en massa folk. När vi inte visste vad vi skulle spela sa någon
- Vi kan ju spela yatzy.. med fridas fingrar.

Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0