Threading

När jag nopprar mina och mina vänners bryn använder jag mig av trådar - Threading alltså.
Jag tycker att det är mycket lättare än att hålla på med pincett, vax, rakknivar och så vidare, och man slipper missar, som att ta med sig en del av huden :) Dessutom tycker jag att det gör mindre ont, och man får mindre svullnad och rodnad efteråt. Man kommer även åt de ljusa stråna som man inte alltid kan se, särskilt för de som bär glasögon och tvingas ta av dem under tiden man plockar brynen.
Resultatet blir mycket renare och fräshare, och jag tycker inte att man behöver rensa lika ofta.



Finns det någon här som skulle vilja lära sig? Isåfall kan jag sätta ihop en guide, antingen med bilder eller video. Just let me know :)

Kommentarer
Postat av: inthemake

Ohh jaaa, det hade varit grymt med en guide...

2009-02-05 @ 11:51:21
URL: http://inthemake.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0