Red and black

Blö, jag hatar min mobilkamera för att den förstör alla bilder.


Den röda skuggan från VLD var iallafall grymt pigmenterad och jättelätt att jobba med tyckte jag!
Här hade jag bara bas och den röda skuggan, som tyvärr blir mycket "dovare" med den där skitkameran.

(Ska och kolla på en ny kamera idag, igen. Jag har nämligen krashat 2 likadana det senaste halvåret;)

och som sagt, mascara och allt är redan på, eftersom att jag bara leker med sminket när jag har tid. dvs. på kvällen innan jag går och lägger mig.


Här har jag gått på med MUS Darkness i utsidan av ögonlocket också, och suddat det inåt mot ögonvrån och längs övre franskanten. Även här ser färgerna förjävliga ut. Tog miljarder bilder för att få till rätt färg men icket.

Jag tyckte det var grymt iaf! Ska lätt tillbaka idag och kolla efter vad dom har för andra färger. Har inte vågat mig på att köpa VLD tidigare. Men.. Skitbra produkter, billigt, och inte testat på djur - Kan det bli bättre? :D

Kommentarer
Postat av: Caroline Elisabeth

Blev ju jättefint!



Sv. Jaha, vilka färger på shadesticken blev det? :)

Ja depend är riktigt bra, billigt och perfekt för mig som inte är något nagellacksnarkoman. :)

2009-01-28 @ 14:16:24
URL: http://carolinemakeupandbeauty.blogg.se/
Postat av: inthemake

Ohh jaa va snygg den röda är...hmm blev sugen på den nu!

2009-01-28 @ 15:25:56
URL: http://inthemake.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0