No gray


här står jag, in action, och färgar mitt hår.
som ni ser så är jag väldigt ljushårig natuligt, vilket får mig att se flintskallig ut. på riktigt. min pojkvän och mina vänner påpekar detta hela tiden. färgen som syns efter det ljusa är någon form av brun/röd/orange färg som jag på något sätt lyckades trolla fram med hjälp av lite svart färg och för lite tålamod.

varje dag säger jag att jag ska bli blond igen, åtminstone ljusare, för att slippa färga håret varannan vecka (utan överdrifter) men det slutar alltid med att jag ger upp, köper några paket svart färg och smetar ut det i håret. alltid!

nu ska jag bara samla mod och kraft och bli det ljushuvud som jag egentligen är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0