Typiskt mig

Ååh.. haha

Jag har haft en riktig skitdag på ren svenska. Upp halv 5 på morgonen, barn- och hundvakta hela dagen. Inte nog med att jag skulle ta hand om en galen valp och en ännu galnare 3åring, så låg en 22årig kille inne på mitt rum och vägrade lyfta ett finger. Istället drog han fram, stökade ner, gnällde och sånt som inte mitt pyske klarar av. Alla telefoner som kunde ringa, ringde hela tiden, äh, jag orkar inte gå in på detajler, det var kaos helt enkelt.

När pappa kom hem på eftermiddagen lugnade allt dock ner sig, och jag hade hunnit snabbsminka mig.
Jag la mig i sängen med killen och andades ut, gav honom en puss på pannan (utan en tanke på att jag hade rosa läppstift på mig). När jag sen såg pussmunnen i hans panna började vi skratta och busa, och han kittlade/nöp mig så jag både skrattade (tjöt) och grät samtidigt. Han försvann ett tag och kom tillbaka med.. röda läppar! Hämden var ljuv! Men som jag skrattade åt honom, haha.

Efter ett tag lugnade vi ner oss, och efter ytterligare ett tag for jag ner på stan med en kompis.

När jag kom in på affären började min kompis och övriga kunder skratta hysteriskt åt mig. Varför? Jo för att jag står där och ler med en bortglömd pussmun i pannan, utsotade ögon och svarta torkade tårar ner till halsen. HUR kan man ens missa något sånt? och HUR kan inte min kompis ha sett det tidigare? Haha ja fyfasen, nu vill jag bara sova och vakna (halv 5 igen) på rätt sida!


Ungefär såhär såg jag ut idag, fast värre!
(På bilden hade en killkompis försökt sminka mig)

Kommentarer
Postat av: inthemake

Ahh mehhh stackare, det var ingen lätt dag...hoppas den blir bättre idag ;)

2009-02-18 @ 11:22:39
URL: http://inthemake.se
Postat av: Caroline Elisabeth på Beautylicious

Men gud va pinsamt, stakarn haha :)

Menmen, bara att skratta åt det efter antar jag :D

2009-02-18 @ 12:55:01
URL: http://carolinemakeupandbeauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0