TaxFree, tips?

Min farmor och farfar ska fara till Thailand snart, igen (8'e gången!) och igår fick dem hem TaxFree-katalogen. Givetvis ringde hon mig direkt så jag kunde fara dit och kolla igenom den. Dom hade sjukt mycket hudvårdsprodukter och sådant, men lite mindre smink än vanligt dock. Har redan skrivit ner att jag ska beställa Cliniques dramatically moist. (345 kr. Butikspris: 460 kr). Min är nämligen slut och har varit det alldeles för länge. Ska även beställa Armani Code EdT (399kr. Butikspris: 560 kr) till killen.


Hur som helst, det fanns allt från Clinique, Lancome, Clarins, Dior, Elizabeth Arden, Estee Lauder, Gosh, Kanebo, Bioterm och så vidare. Finns det någon produkt jag bara måste betälla, så jag inte missar det nu? :)






Kommentarer
Postat av: Melinda

Ha en härlig alla hjärtans dag!

:D

2009-02-14 @ 14:41:03
URL: http://melindalin.blogg.se/
Postat av: inthemake

Ohh love taxfree...:p

2009-02-16 @ 10:51:59
URL: http://inthemake.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0