Påväg hem!

Satt och klickade runt på roligasaker.se och kunde verkligen inte hejda mig.

Förutom detta beställde jag blandannat toy som ser ut som köttbullar, ägg som växer och blir träd osv. kom upp i ca 500 kr, och ändå är jag för snål för att beställa coastal scents 88 palette. suck..

(Bilderna är klickbara)


ägg och bacon plåster. varför? därför!


gulligt robot halsband.


läppglans till lillasyster, som älskar choklad och.. läppglans :)

och det coolaste..


KOLLA IN SMINKVÄSKAN! :) Skitcool ju. Tror dock den kommer begravas i lådan med alla andra sminkväskor. Men coolt att ha en ju! :)

och jo.. threadingguiden kommer senare. jag har ögoninflammation och vill inte börja pilla med brynen då.

Kommentarer
Postat av: inthemake

Vilka fina prylar..jag är också supersugen på Coastal Scents paletten, den kommer bli min en dag ;)

2009-02-10 @ 09:14:39
URL: http://inthemake.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0