Lipstick jungel

Började prova några av mina många (!!) läppstift från oriflame. De har bara legat i sminklådan och samlat damm. Jag har som sagt väldigt pigmenterade läppar, så jag undvek att ha färg alls på dem förr. Men nu när jag blivit äldre har jag väl insett att det faktiskt är fint med färg på läpparna. Tur att oriflame har otroligt bra läppstift då också!

Mamma har sålt oriflame förr, och jag hamstrade åt mig halva tidningen varje gång. Har även beställt några nyare från vänner och jobbet, som också sålt.

En favorit hittills är Midnight red och Red velvet.

Med röd läppenna under blir Midnight red otroligt intenvis. Nästan svart på vissa ställen! Helt underbart fin är den!


Som vanligt gör kameran inte färgerna rättvisa.


Mer rättvis färg. Äckligare bild dock :P

Kommentarer
Postat av: inthemake

Ohh vilken underbar färg!!

2009-02-16 @ 10:51:05
URL: http://inthemake.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0