Lill-arne

Min kille är tatuerare och.. ritare? :) Han ritar iaf, och är jätteduktig.
För några månader sedan så fick vi dock för oss att jag skulle tatuera honom, och här är resultatet.

Ser ni lill-arne där under döskallen (som han förövrigt har tatuerat på sig själv, som mångamånga andra gaddar). Jag tycker han passar in jättebra där ;)


En närbild:

Det var svårare än jag trodde att tatuera, maskinen är ju skittung!
Arne blev lite skakig, men sätt en skateboard under honom, eller en discokula ovanför honom så är ju allt som han ska.

Daaaancing queen..

Nåja, han är ju glad iaf :)

Kommentarer
Postat av: Engman

Jo jag har några till jag kikar på ibland, men jag har bara inte tid att prenumerera på alla ^^

2009-02-11 @ 15:08:00
URL: http://designandmakeup.se
Postat av: inthemake

haha, Arne är ju skitsöt..:p

2009-02-12 @ 09:36:45
URL: http://inthemake.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0