Eyeshadow pencil

När jag ändå är inne på Oriflame:

För några månader sedan fick jag en Eyeshadow pencil av min mormor, som köpt den och sen ångrat sig. Färgen heter Champs Elysées 2197 * 1 och är en plommon/lila ögonskuggs-penna. Jag använder den som bas, eller ibland bara som den är, då den är otroooligt fin!

Min börjar ta slut och jag gick in på hemsidan för att söka reda på en ny, men det enda jag hittar är Eye shadow Velvet pencil som dessutom bara verkar finnas i svart. Jag tror inte att det är den jag vill ha iallafall! :) Sökte även igenom katalogen på jobbet men hittade ingen där heller. Förbajjat. Någon som vet var jag ska få tag på min älskling?

Tycker föresten de påminner lite om NYX Jumbopencils. Men då har jag bara provat dem några få gånger också.

Kommentarer
Postat av: Elin - Design&Makeup

Okej, tack för din hjälp. Jag vet nog va som är problemet men jag vet inte hur jag ska fixa det ännu ^^

2009-02-17 @ 11:50:04
URL: http://designandmakeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0