ELF cosmetics

Idag är det synd om mig!
Jag har halsfluss och jag spyr, har antagligen feber också. Blä!
För att det ska kännas bättre så klickade jag mig in på ELF cosmetics för att ta en titt på deras make up-borstar, som jag hört ska vara bra. Priserna är ju helt löjligt billiga, så jag klickade och klickade och klickade. Det blev massa borstar, nagellack, skuggor och annat smått och gott för väldigt lite pengar.

Nu mår jag genast mycket bättre :)


(någon frågade vad frakten ligger på. ca 50 kr betalade jag sist, nu vet jag inte riktigt. kolla hemsidan)

Nu tycker jag att alla tar en titt på ELF's sida. Det är väldigt lätt att hitta, och färger och liknande stämmer bra överens med verkligheten. Ja, av det jag sett iallafall!

Nu ska jag bädda ner mig i sängen med någon (förhoppningsvis) bra film. God natt sötnosar, hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: Caroline Elisabeth på Beautylicious

Du klickade alltså hem de bubbelgums söta lacket! Nu får du allt lägga in en liten bild sedan hehe ;) :D

2009-04-05 @ 00:20:08
URL: http://carolinemakeupandbeauty.blogg.se/
Postat av: M

sjukt tack för tipset!

helt idiotiskt billigt var det också , tack tack tack

2009-04-07 @ 15:45:33
Postat av: Frida

M:

Ja, det är ju skitbra att det finns sådär billigt smink, som faktiskt är bra :)

2009-04-07 @ 17:20:06
URL: http://makeupwhore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0